الجمعة، 10 فبراير 2012

مع السلامة

السلام عليكم
أخباركم ؟
حبيت أقولكم أن دية نهاية الطريق ليَّ فِىَ الترجمة و الأسباب كثير
أولًا إن الدراسة بدأت تصعب و تكتر عليا
ثانيًا إني مش فاضية لفترة طويلة
ثالثًا الضغوطات البتواجهيني
رابعًا ظروف عائلية خاصة
فبعتذر منكم جدًّا
و أنا على فكرة بفكر فى القرار دة من شهرين أو اكثر
و قبل ما أقوم بالقرار ده أتاكدت إن
دراما
what's up
ماسكها فريق
وواثقة إن
الإخوان هيمسكها فريق
و بس دية النهاية
أتمني تكونوا استمتعتوا معانا و آسفه على أي تقصير مني
عارفة إنّي كُنْتُ مقصرة و
أتاخرت بس أنا برضوا كان بيبقي عندي مذاكرة و حياة
و آسفه
وحبيت أشكر كُلّ الشجعوني و الساندوني فى الفترة الفاتت
و إلى لقاء بإذن الله
و مع السلامة
و بالمناسبة أنا مش همسح أي ترجمة عشان أنا موقفة الترجمة بسبب ظروفي مش لأي سبب تاني
أنا فكرت فى القرار دة كتير قبل ما أنفذة و على ما أعتقد إنه صح
بدأنا : شهر سبعة و إنتهنا شهر أثنين
أي تقريبًا سبع شهور
مع السلامة