السبت، 10 سبتمبر 2011

إعلان

السلام عليكم
طبعاً كتير فيكم بيسأل بالذات عن موعد حلقات عطر إمرأة و مستنين إجابة 
كإجابة مني فأنا لا أعرف أو بمعني أصح مستنية الحلقات عشان أدققها و أنزلها 
بالنسبة للحلقة الثامنة فأنا في أخرها أول ما أخلصها هبدأ في العشرة
بالنسبة لباقي الحلقات واللهي العظيم أنا مش عارفة أنا بشتغل علي حلقاتي
و مهتمة بالعمل جداً و مش عايزة أتأخر فية بس و أنا أكيد عايزة أخلص المشروع
دة و زي ما كنتوا شايفين فالأول شغلنا كان  سريع فية فجأة بعد عشرة رمضان بدأنا منزلش حلقات
و قولنا رمضان و العشرة الآواخر و كدة و بعديها حصلت ظروف و أنا عارفة أن في تأخر مش طبيعي 
في صدور الحلقات و أنا بعتذر و المسلسل في آخر حلقتين و إحنا لسة في ال6
بس أنا بحاول واللهي و إن شاء الله يعني نسرع الأيام الجاية دية و نخلص كتير

دة بالنسبة لعطر إمرأة
بالنسبة للقد تزوجنا أهم برنامج المؤقتة مختفية و أنا معنديش و لا ثانية عشان أؤقت البرنامج
فمش عارفة مصير باقي الحلقات إمتة أو إية لأن مفيش مؤقتين لحلقات
بس إن شاء الله قريب
بالنسبة لهيروز الحلقة بتتؤقت في الوقت الحالي
راننق مان بتترجم بس مش هتنزل قريب عشان مشغولة بعطر إمرأة
بالنسبة للأخوان فأنا دلوقتي هسألكم سؤال و عايزة إجابة من كل حد منتظرها...
دلوقتي دارك سمرف بطئ جداً فيها و مفيش فريق تاني ليها يترجمها أنجلش
 فأنا لو نزلت الحلقة الأولي قريب مش هتسألوا إمتة ال2 و لما أنزل ال2
مش هتسألوا إمتة ال3 المش أترجمت بالكامل لحد دلوقتي من الفريق الأنجلش لأني لو بدأت في المسلسل
هتأخر فية جداً مش مني لا بسبب الفريق الأنجلش و بعدين تيجوا تقوللي أنتِ المتأخرة
فمش عارفة ؟ شوفوا أنتوا عايزين إية بخصوصه و أنا هنفذة!!
و علي فكرة لو عايزين الحلقات
أسرع ممكن تساعدوا بأنكم تسجلوا الحلقات من kbs world
و ترفعوها و تديوني الرابط و ساعتها هتبقي الترجمة فيها سريعة 
فشوفة أنتوا عايزين إية بخصوصها؟؟
سيتم تحديث جدول الأعمال أبتداً من غداً